Make your own free website on Tripod.com

The Gallery

PERDAMA Belum Team (P-Belut) 2001


Ha... ini dia tempat nak nengok gambo masa ke Belum hari tu!
Sebenornye site ni site percubaan tuk site gallery aku..
test dulu ngan gambo belum .. hehehehe

Nak order gambo? Gini caranyer!
1. Salin no kod gambo tu (cth. 6722-01)
2. Tulis nama, no tepon (Hset kalau bleh), alamat (USM atau Rumah)
3. Habaq ler maklumat tu kat saya yer...
a. email ada fadh(a)yahoo.com
b. henpon pun ada 013-4017501
(tak pernah tutup.. kalau tak angkat aku tido) c. cari Exco-PERDAMA (tak jamin sampai kat aku)

Haaa .. gambo tu ada harga .. bukan free yer! Harga dia?
1 org dlm gambo = RM1.00
2 org dlm gambo = RM0.80
3 org keatas dlm gambo = RM0.60

Gambo tu semua saiz 3R.. saiz lain kena mintak .. harga pun lain .. hehe
Kalu nak suh anto kat rumah ... belanja pos pun ada.. RM2 ke atas

Terasa nak menconteng? haa buku Autograph ada!!
Lawat ler hompej utama saya yer Karlbum's Domain

Cadangan atau komen sila ler email fadh(a)yahoo.com
Sorry for writing it like that, having problem with spam bots

Random Quote



All graphic are created by karlbum, except for the guestbook (view/sign) from AndyArt Button Vault
Site requirement: Bart, Dolphin and Comic Sans fonts installed, if not download this ZipFile. Javascript and StyleSheet Enabled
Best viewed with 800x600x16M resolution using Netscape Communicator 4.x
copyright © 2001 karlbum